piątek, 23 sierpnia 2013

Witam! xD

Witam moich szanownych czytelników <którzy i tak olewają komentowanie moich starań>!. Jako iż mam dzień dobroci dla zwierząt...Sorki nie ten tekst ^.^...To jeszcze raz...Ekhem! Jako iż dziś mam wielce dobry humor xD Postanowiłam zrobić mały konkurs ! O.O...Tak,tak...wiem...od razu pojawia się las rąk xD.

Małe wyjaśnienie:

 Po pierwsze, konkurs ten będzie polegał na ty aby wymyślić postać, która mnie zaciekawi.

Po drugie, trzeba tą postać przedstawić komisji, czyli mnie, mnie i oczywiście mnie ^.^...

 Po trzecie, postać ta MUSI, powtarzam MUSI posiadać swój życiorys.

I po ostatnie, czyli po czwarte xD. Aby postać trafiła na tego bloga musicie mi posłać o niej info na mój e-mail fuksja1999@gmail.com bądź gg 39906517. Jeśli są jakieś pytania to pisać w komach...A teraz Sayo xD

4 komentarze:

  1. Na naszym blogu pojawiła się nowa notka, zapraszam :D
    http://t-m-naruto.blogspot.com/2013/08/3-rozdzia_25.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ponownie....
    Przpraszam że czujesz się zdradzona:P

    chciałam poinformować z radością iż dziś dodałam kolejny rozdział więc zapraszam


    Mayumi Ami

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie na nowy rozdział!
    sasuke-i-erin.blog.pl
    Pozdrawiam gorąco. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Na naszym blogu pojawiła się nowa notka, zapraszam :D
    http://t-m-naruto.blogspot.com/2013/08/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń