środa, 24 lipca 2013

11kim ja jestem?...

Hej ludki xD...Wybaczcie za tą notkę...znaczy za te brzydkie słówka... Mój kotek przeżył ! Radujmy się wszyscy xD...Taaa...No nic miłego czytanka życzę...Dzisiejszą Nocie dedykuję Mojej Sister, która trwała ze mną w cierpieniu... Tak to o cb chodzi wariatko xD



Ciemność, wszędzie widzę ciemność. Czy ja już nie żyję? Cóż, to i tak nie ma już znaczenia. Ich już nie ma więc moje życie jest nic nie warte,ale chwila, kim oni są? Kto był dla mnie taki ważny. Ale niestety chyba żyję. Bo czy po śmierci czuła bym ten ból? Nie tylko psychiczny ale i fizyczny. Czy po śmierci słyszała bym jak ktoś mnie nawołuje? Chyba raczej nie. Ale właściwie kim ja jestem? Skąd wiem że to mnie wołają? Czy to światło?
   Dziewczyna otwarła lekko oczy lecz po chwili je znów zamknęła gdyż mocne światło gwałtownie w nie uderzyło. Biało włosa po chwili znów je otworzyła, tym razem oczy przyzwyczaiły się do światła. Czarnooka rozejrzała się teraz dokładnie po miejscu, w którym przebywała. Była w nawet dużym pokoju, jego ściany pomalowane były na cztery kolory : czerwony, błękitny, granatowo zielony oraz na brązowy. Każda z ścian miała inny kolor. W błękitnej ścianie było potężne okno, na oknie stała doniczka z jakimś dziwnym czerwonym kwiatem.  pod czerwoną ścianą stała wysoka szafa. Pod brązową ścianą leżała ona na jakimś futonie, a w granatowo zielonej były drzwi. Na samym środku pokoju stał niski stoliczek wokół którego były pokładane poduszki<penie do siedzenia dop. aut> < Nie kurde do...dop Meg> <Cichaj! Bo serio będziesz facetem! dop aut> <...dop Meg> <no, y, na czym ja to...Aaa!dop aut>. Biało włosa dziewczyna chciała już wstać gdy nagle drzwi do pokoju, w którym oczywiście się znajdowała zostały otwarte z głośnym hukiem.
 Otworzone zostały przez wysokiego błękitnowłosego chłopaka o białych jak śnieg oczach< taki jak w naruto ma Hinata...Wiecie taki byakugan tylko t są źrenice xD>. Widocznie nieznajomy nie zauważył badawczego wzroku na sobie ponieważ nie patrząc na dziewczynę zaczął chować się do stojącej niedaleko  szafy. Dziewczyna z rozbawieniem patrzyła na starania chłopaka, po chwili do pokoju wbiegł kolejny, tylko że ten miał granatowe lekko podchodzące pod zieleń włosy. Dziewczyna z rozbawieniem zobaczyła że na czubku głowy granatowowłosego znajduje się jakaś mała papużka. Widocznie chłopak o tym nie wiedział, tak jak poprzedni chłopak nie zauważył wzroku białowłosej. Szybkimi krokami podszedł do szafy i otworzył ją. Niestety zbyt gwałtownie gdyż białooki chłopak wyleciał z niej trafiając wprost na swego towarzysza, w skutek czego oboje wylądowali na podłodze. Czarnooka nie potrafiąc już się powstrzymać zaczęła się śmiać. Oboje jak na komendę wstali i spojrzeli na dziewczynę zdziwionym wzrokiem, przez co dziewczyna zaczęła się śmiać jeszcze głośniej. Do pokoju jak oparzony wbiegł jeszcze jeden chłopak, ten dziewczynie kogoś przypominał,ale kogo? Nie ważne.Jego czerwone włosy były mokre,widocznie właśnie skończył się myć.
-Echem- odkaszlnęła dziewczyna opanowując się.-No dobra, już się pośmiałam a teraz poważniejsze sprawy-powiedziała spokojnie.-Kim jesteście?-spytała spoglądając na całą trójkę, przez co wszyscy zdziwili się jeszcze bardziej.-A co ważniejsze, kim ja jestem?...


I oto tak kończę dzisiejszą nocie :3...Liczę tym razem na jakieś komcie :( Smutam bo nikt nie czyta :/...
M:Się nie dziwie że nie czytają skoro piszesz takie brednie. -.-
Aut: Brednie?O.o
M: Tak! Bo jak to możliwe że ktoś tak potężny jak ja może być zmęczony po jednej walce?! No do cholery pytam jak?! ^>.<^
Aut: No jak to jak? Szybko co nie? xD
M:Jak możesz?! Główną bohaterkę tak kaleczyć? T.T
Aut: Cichaj i się ciesz że nie jesteś facetem! ">.<"
M: Co?.. O.O
Aut: Nie martw się, dalej się nad tym zastanawiam *o*
M: ..... 0___0
Aut: I znów chwilą ciszy kończę Note xD. Sayo wam wszystkim xD








1 komentarz:

  1. http://narii--to-sasuke.blogspot.com/

    Nowa notka . Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń